خبرهای داغ:

  بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سال جهش تولید بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

 بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سال جهش تولید بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدّس تنها یک رویداد سپری شده در دفتر تاریخ ایران نیست بلکه تجربه به یاد ماندنی و عظیمی است که ارزش‌ها و نگرش‌های تازه‌ای را به عرصه زندگی فردی و اجتماعی وارد آورد و رفتار اعضای جامعه را در زمان وقوع و پس از آن تحت تاثیر قرار داد.

این حماسه به یاد ماندنی برکاتی برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد و آن فراهم آمدن فرصتی برای حاکمیت ارزش‌های فرامادی و معنوی بود.

تجربه به یاد ماندنی و عظیمی که از دوران جنگ تحمیلی به یادگار ماند حضور شیر زنان میهن اسلامی است که بار مبارزه‌ها و رنج‌ها و اسارت‌ها و در نهایت غربت و تنهایی را بر دوش کشیدند و شجاعانه ایستادند و سر به آسمان سائیدند اما هرگز تسلیم دشمنان و دژخیمان زمان نشدند و گامی موثر در پیشبرد این حماسه برداشتند.

هفته دفاع مقدس تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و حبیب قلوب سپاه حاج حسین همدانی است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.

دشمن همواره سعی دارد با ابزار تهدید، تحریم، شبهه‌افکنی و اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد. از سوی دیگر با تحریم‌های ظالمانه و زورگویی قلدرمابانه در تلاشند تا جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های انقلابی خود دست کشیده یا عقب نشینی کند، اما زهی خیال باطل چرا که در سایه سار لطف بی‌بدیل خداوند متعال به ملت و نظام اسلامی ایران، باز هم دشمنان ره به اهداف منحوس خود نخواهند برد.

بسیج جامعه زنان استان همدان در آستانه آغاز چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب و امام شهدا که حسینی‌وار در مقابل یزیدیان زمان ایستادند و همچنین شهدای مدافع سلامت، سرتعظیم فرود می‌آورد و با تجدید میثاق با امامین انقلاب اسلامی؛ اعلام می‌دارد با تفکرناب دین مبین اسلام برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است و با تأسی از شهدای عزیز همه توان و ظرفیت خود را در جهت اجرای فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به کار خواهد گرفت و آماده است با تمام توان و با تلاش و همت بی‌وقفه پاسداران و بسیجیان سرافراز در عرصه‌های مختلف در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام تلاش نماید و گام‌های بزرگی در راه اعتلای آرمان‌های جمهوری اسلامی برارد.

به امید  نصرت الهی و پیروزی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار